Обсуждение Toyota C-HR
Віддати 37 тисяч долларів, (за базу, дальше дороще) щоб в тебе під капотом було 140 кінських сил за кроссовер Б класу? Тойота вже і багато азіатських брендів з дуба рухнули.
+1ОТВЕТИТЬkrauler, Конечно 40 с лишним тысяч за В-класс - это много, но В-класс есть разный. Есть Логан или Сандеро, есть Шевроле Кобальт, есть Ниссан Джук, а есть вот этот вот CH-R с гибридом и оснащением, которое по опциям безопасности будет даже лучше, чем у Хайлендер. Покажите конкурента с таким же оснащением, гибридом на 200 л.с. и полным приводом.
В любом случае машина покупателя найдёт, ведь это - Тойота, а к тому же современная и красивая Тойота.
За цю ціну можна взяти повністю електричне Вольво EX 30.
+3-2ОТВЕТИТЬkrauler, ну не кожний вважає що повербанк на колесах то якась перевага ..
+1ОТВЕТИТЬMaldiv2022, Причому тут перевага. Я говорю за цінову політику. Подобається платіть, мені що з того!!!!!Робіть, що хочете!!!!!! Так же само Хюндай в нас продається в півтора раза дороще, чим він насправді коштує. В Південній Кореї Сантафе починалося з 27 тисяч. Вам же все одно. Чи вас обманюють, чи ні. Коли в США Гранд Черокі починається з такої ціни.
-2ОТВЕТИТЬНавіть та ж Корола Крос, на яку я раніше наганяв, зараз виглядає як адекватний варіант, все таки С клас за ті ж, а може й менші гроші
+4ОТВЕТИТЬКорола Крос набагато практичніша ніж ця пластикова іграшка. Посидів трохи вчора ,всередині якось по опелівські виглядає.
+1ОТВЕТИТЬ